Bloggtorka

 
Det här är inte acceptabelt. Nej, verkligen inte.
Jag vet inte vad som har flugit i mig. En anledning är dessvärre att jag aldrig haft datorn i närheten, och jag HATAR att mobilblogga då jag tycker det blir sämre kvalité.
Men jag ska verkligen köra järnet nu, för jag hinner allt med det här. Bloggen är en del av mig. Där jag kan skriva av mig, kanske ge inspiration diverse saker och minnas tillbaka. En blogg är ett bra sätt för att nå ut till fler människor.
 
Lördag idag.
Har faktiskt varit duktig och gjorde lunchen idag, som fick bli spaghetti och köttfärssås. Funderar på att baka något, då jag är sockersugen enda till månen känns det som. Men samtidigt, samtidigt vill jag träna, svettas, få ur mig ilskan. Jag vet inte.
Hade egentligen planer för denna dag. Skulle ha jättemysigt med två tjejer, men det visade sig att den ena inte kunde och den andra var sjuk, så det försvann. Istället ska jag ha en mysig kväll med mig själv ikväll, kolla på barndomsfilmer som High School Musical och längta till- Ja, vad vet jag. Något bättre är det i alla fall.

Kommentera här: