These are the days

Under dessa dagar som jag inte har bloggat har jag..
 
Besökt Eskilstuna sjukhus på fredagseftermiddagen för vanlig kallning till barnrematalogen denna gången.
Fick veta att de har kommit fram till en diagnos - vilket är en otrolig lättnad.
 
 
Senare på kvällen träffade jag en väldigt saknad vän och vi gjorde lite mat tillsammans och bara pratade på om allt som livet handlar om, framtidsdrömmar etc. Verkligen skönt med sådana vänner som man kan vara sig själv med, som samtalen flyter på med.
 
 
På kvällen fick jag en Ben and Jerry från pappa för att jag hade varit så duktig som har "gått igenom" alla dessa sjukhusbesök med provtagningar och allt däremellan.
 
 
Idag har det blivit lite av en slapp och pluggdag. En annan fin vän kom över och vi pluggade i två timmar tills vi kände att det var nog och satte sedan på en film.
Nu ska jag verkligen komma in i rutiner igen inom bloggen. Älskar så innerligt att blogga, men ibland dras jag iväg från datorn och rör den inte på flera dagar. Det finns ju såklart mobilblogg, men det är mycket roligare att blogga från datorn med systemkamera-bilder. Jag ursäktar därför också detta inlägg då bilderna är tagna av min iPhone.. Men sånt är livet.
 
 

Kommentera här: