Förnyar mig

Detta inlägg startar sorgligt och den slutar sorgligt. Det är nämligen sista inlägget jag gör på denna blogg. Sista gången jag rör blogg.se:s design och fina stilmall. Sista gången jag någonsin öppnar blogg.se, förmodligen.
Det har varit såå kul med alla kommentarer som strömmat in och besöksstatistiken som höjts. Men nouw.com, som det nu heter, känns mer jag just nu. Jag hoppar på den trenden och jag har äntligen lyckats ta mig an deras sjukt svåra design (som nu är superlätt) och jag känner mig glad. Kommer också bli så mycket lättare att mobilblogga.
 
Så hejdå blogg.se och hej NOUW! hääär kommer ni till min nya blogg, och jag hoppas ni fortsätter läsa. Jag är fortfarande samma person som bloggar om samma saker, bara på en annan "kanal" eller vad man ska säga.
Kram på er!
 

Kommentera här: